Grattis i etfterskott maria Haha

Igår fyllde jag som sagt år :) Fick massor med pengar, presenterkort och örhängen. Först var jag i skolan sen åkte jag hem väntade på att  mamma skulle komma hem. Efter det mötte jag och Therese, Hannah, Jennelie Alex och Julia. Vi gick och handla mat i högdalen tog ett tag sen gick vi vidare mot utsisktberget satt där i ett par timmar sjuuk trevligt. Sen gick Alla hem förutom jag och Therese Vi gick runt lite och så för vi ville inte gå hem träffa massor med konstiga människor sen gick jag med henne till bandhagen så hon tog tåget hem och jag gick hem var hemma sen kom Renée ner vi hade mysigt och kolla på film.

Idag blir det staan med Chennie är ju lite rik nu. 
När jag kommer hem Blir det middag med min och Renées och Rebeckas familg, Nice.
Men nu ska jag sminka mig och fixa.

Bilder från igår snodda av julia cute.
♥MARIA

Kommentarer
Postat av: julia

hetingar ;) <3

2009-04-18 @ 12:13:54
URL: http://juliastjernberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah yääähe!

2009-04-18 @ 17:38:09
Postat av: Hannah

Haha, finaste bilderna ever asså! ^^<3

2009-04-18 @ 19:58:49
URL: http://makeitdouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0